VNONCW voorzitter ontevreden over verkiezingsprogramma's

Datum nieuwsfeit: 14-11-2001

VERENIGING VNO-NCW

VNONCW voorzitter Schraven over concept-verkiezingsprogramma's

Den Haag, 14 november 2001 - Politieke partijen onderschatten de economische ontwikkelingen. In de (concept)programma's voor de Tweede-Kamerverkiezingen van 2002 staan onvoldoende maatregelen om de economische teruggang op te vangen. Dit zegt VNO-NCW-voorzitter Schraven in een vraaggesprek met het VNO-NCW-opinieblad Forum van komende donderdag.

'In de concept-verkiezingsprogramma's is de economische teruggang in ieder geval nog niet vertaald. Men denkt kennelijk dat de economische groei vanzelf weer op gang komt.' Schraven noemt dit 'misplaatst optimisme'.
Uit een vergelijking van de verkiezingsprogramma's, die VNO-NCW heeft gemaakt, blijkt volgens Schraven ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen