Persuitnodiging interview CEO Gupta Technologies

woensdag 14 november 2001

München, 30 oktober 2001

Geachte redactie,

Centura Software, onderdeel van Platinum Equity en leidend aanbieder van high-end 4GL-ontwikkeltools, PC databases en connectivity-oplossingen voor e-business en mobiele IT-systemen, heeft recentelijk haar nieuwe start aangekondigd onder de naam Gupta Technologies. Deze naamsverandering heeft alles te maken met Gupta's vernieuwde focus op haar core technologie: embedded databases. Tevens kondigt Gupta in november formeel de nieuwe versie aan van haar vlaggenschipproduct, SQLBase. Deze krachtige relationele database kent wereldwijd meer dan 1 miljoen gebruikers waaronder de financiële dienstverlening, de vervoerssector en productieomgevingen.

Graag nodigt Gupta u uit om tijdens een face-to-face interview op woensdag 14 november 2001 nader kennis te maken met de nieuwe CEO Ernst Gemassmer. Hij geeft graag zijn visie op de nieuwe strategische richting die het bedrijf is ingeslagen.

U kunt ons per e-mail of via bijgesloten antwoordfaxformulier laten weten of u geïnteresseerd bent in een persoonlijk gesprek met CEO Ernst Gemassmer. Uiteraard kunt u voor een afspraak ook rechtstreeks contact opnemen met Influx PR, Gerline van Wijnen, telefoonnummer 055 366 3034.

Met vriendelijke groet,
namens Gupta Technologies,

Gerline van Wijnen
Influx PR

Antwoord Fax formulier

Bent u geïnteresseerd in een persoonlijk interview met Gupta's CEO Ernst Gemassmer op woensdag 14 november, fax of e-mail dit formulier voor 7 november 2001 retour naar:

Influx PR, t.a.v. Gerline van Wijnen, Fax: 055 - 360 2661 / E-Mail: (prinflux@cs.com)
Het tijdstip en de locatie worden dan in overleg met u bepaald.

Dhr / Mw:

Redactie:

Adres:

Telefoon:

Fax:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: (PRInflux@cs.com) Http://www.Influx-pr.com