Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Ventelo introduceert nieuwe telecomdienst Ventelo Pulsetone

Datum nieuwsfeit: 14-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


VENTELO SPEELT MET NIEUWE TELECOMDIENST IN OP
VERDWIJNEN VAN KPN's KOSTENPULSEN

Amsterdam, 14 november 2001 - Ventelo Nederland BV, leverancier van spraak-, data- en internetdiensten aan het midden- en kleinbedrijf (MKB), grootzakelijke én pan-Europese organisaties, maakt vandaag de introductie bekend van Ventelo PulseTone. Deze dienst speelt adequaat in op het feit dat KPN per 1 januari 2002 stopt met het genereren van kostenpulsen, waardoor bijvoorbeeld hotels en ziekenhuizen geen telefoontikken meer kunnen registreren.

De Ventelo Pulsebox genereert registratiepulsen waardoor bedrijven hun huidige kostenregistratiesysteem kunnen blijven gebruiken. Zij blijven hierdoor in staat de kosten voor het gebruik van telefoondiensten door te berekenen aan hun klanten, zonder te hoeven investeren in een nieuw kostenregistratiesysteem.

Reacties op de komst van dit product zijn ronduit positief te noemen. Zo heeft Koninklijk Horeca Nederland namens de hotelbranche al aangegeven dat dit product een echte oplossing biedt voor de ongunstige situatie die per 1 januari 2002 gaat ontstaan. PulseTone vereist een éénmalige installatie zonder verdere abonnements- of administratiekosten.

Het kunnen handhaven van het bestaande kostenregistratiesyteem is niet het enige voordeel dat Ventelo met deze dienst biedt. Met de installatie van PulseTone neemt de telecomprovider ook het uitgaande telefoon- en dataverkeer voor haar rekening. De klant is hierdoor verzekerd van blijvende professionele ondersteuning bij het gebruik van deze telecommunicatiediensten.

Over Ventelo

Ventelo levert een compleet assortiment van spraak-, data- en internetdiensten aan het midden- en kleinbedrijf (MKB), grootzakelijke én pan-Europese organisaties. De organisatie opereert op basis van een infrastructuur met lokale verkoopkantoren in tien landen: Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Nederland, België, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Ierland en Zwitserland.

Momenteel wordt een dienstenpakket geboden met directe en indirecte spraakverbindingen, direct access internet, dial-up internet, ADSL, internationale en nationale 0800-lijnen en audio conferencing services. Het hoofdkantoor van Ventelo bevindt zich in Londen. Ventelo Nederland BV opereert vanuit het World Trade Center in Amsterdam.

###

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 BV
Dennis Doodeman
Tel: 020 530 43 45
E-mail: (dennisd@text100.nl)

of

Ventelo
Radi Jaarsma
Tel: 020 571 17 11
E-mail: (radi.jaarsma@ventelo.com)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie