Landelijk secretariaat ROVER verhuist naar andere locatie

Datum nieuwsfeit: 14-11-2001
Bron: Vereniging Reizigers Openbaar Vervoer
Vereniging Reizigers Openbaar Vervoer (ROVER)

ROVER verhuist!

Het landelijk secretariaat van ROVER verhuist naar een andere locatie in Amersfoort. Met het groeiende aantal medewerkers en bezoekers werd de etage aan de Bergstraat steeds minder geschikt. In dezelfde omgeving hebben wij een nieuw pand gevonden dat meer ruimte biedt en beter toegankelijk is voor personen met een handicap. Ook ligt de locatie nog wat meer in de buurt van het station. Het nieuwe bezoekadres is Utrechtseweg 59 te Amersfoort. Het postbusadres en de telefoon- en faxnummers blijven gelijk (zie onze adresgegevens).

Tijdens de verhuizing is het ROVER-kantoor gesloten. Wij zijn dan ook niet telefonisch bereikbaar. Dit betreft de periode van vrijdag 16 november tot en met maandag 19 november 2001. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Vanaf dinsdag 20 november staan wij weer tot uw beschikking.

14 november 2001