Brisbane Airport uitgeroepen tot beste luchthaven Australië

Bron: Amsterdam Airport Schiphol
Amsterdam Airport Schiphol

Brisbane Airport uitgeroepen tot beste luchthaven van Australië

Brisbane Airport is afgelopen maandag door de Australische Airports Associaton uitgeroepen tot de beste luchthaven van Australië voor het jaar 2001. De 300 leden van de Australische Airports Association hebben de prijs toegekend aan Brisbane Airport vanwege het succesvol invoeren van de AirportCity formule op Brisbane Airport. En vanwege haar initiatieven en samenwerking met de zeehaven en de stad Brisbane om de vestigingsmogelijkheden voor buitenlandse bedrijven te stimuleren. De prijs is maandag in ontvangst genomen door Koen Rooijmans, CEO van Brisbane Airport.

De exploitatie van Brisbane Airport ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen