Ad Ruytenberg benoemd tot lid van verdienste van RECRON

Vereniging van Recreatieondernemers Nederland

Ad Ruytenberg benoemd tot lid van verdienste van RECRON

Zeeland, 15 november 2001

Tijdens de RECRON Zeeland-ledenvergadering op 15 november jl. is de heer Ad Ruytenberg benoemd tot lid van verdienste van de nationale brancheorganisatie voor de dag- en recreatiebedrijven RECRON. De directeur van RECRON, de heer Tim Bolweg, was speciaal voor deze gelegenheid afgereisd naar Nieuwvliet om dit nieuws bekend te maken in Zeeland. Met deze benoeming schaart Ruytenberg zich bij de andere 20 leden van verdienste die RECRON in Nederland kent.

Ad Ruytenberg is naast recreatieondernemer op Schouwen-Duiveland, jarenlang zeer actief geweest binnen de RECRON-organisatie, zowel op regionaal als op nationaal niveau. Hij is onder andere jarenlang lid geweest van het RECRON-hoofdbestuur en het districtsbestuur Zeeland en namens de brancheorganisatie heeft hij verschillende bestuursfuncties vervuld. Zo had hij vanaf de oprichting zitting in het NORT-bestuur, dat er voor heeft gezorgd dat de recreatiesector in delen van Nederland, maar zeker in Zeeland, een kwaliteitsimpuls en een professionelere bedrijfsvoering kreeg. Ad Ruytenberg vervult momenteel nog bestuursfuncties op provinciaal niveau en is de laatste jaren actief geweest als adviseur van RECRON Zeeland.