LEWIS gaat PR Fenestrae doen

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Beste redactie,

LEWIS werkt vanaf nu samen met Fenestrae, de wereldwijde aanbieder van softwareoplossingen waarmee medewerkers van bedrijven vanaf iedere locatie toegang kunnen verkrijgen tot kritische bedrijfsinformatie en deze kunnen beheren. Fenestrae's software oplossingen zijn grensoverschrijdend op het gebied van tijd, media en zakelijke applicaties.

Fenestrae is opgericht in 1990 en heeft sterke banden met belangrijke bedrijven als Microsoft, Nokia, SAP en Compaq. Door deze wereldwijde partnerschappen sluiten de oplossingen van Fenestrae aan bij de nieuwste technologieën.

Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Leidschendam met kantoren in Engeland, Duitsland, Amerika, Australië en Hong ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen