Bouwfraude Koop Tjuchem

Heijmans N.V.

15 november 2001
DE BOUWFRAUDE

Afgelopen vrijdag beschuldigde oud-directeur A. Bos van bouwbedrijf Koop Tjuchem in een TV-uitzending van Zembla zijn vorige werkgever van het maken van kartelafspraken en het omkopen van ambtenaren. Als directeur van het bouwbedrijf hield hij kennelijk jarenlang een schaduwboekhouding bij waaruit grootschalige fraude in de bouwwereld zou blijken. In het programma werden ook projecten genoemd waarbij Heijmans betrokken is. De afgelopen dagen hebben de krant vol gestaan met artikelen gewijd aan wat nu al wordt omschreven als de grootste fraudezaak in de Nederlandse geschiedenis.
Genoeg reden om intern uit te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen