Westfields 2e verzoek voor voorzieningen afgewezen

Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Persberichten - 15/11/2001

Rodamco North America N.V - Uitspraak ondernemingskamer rechtbank Amsterdam: ook Westfields 2e verzoek voor voorzieningen afgewezen

Rodamco North America N.V. ('RNA') heeft met tevredenheid kennis genomen van de beschikking van de Ondernemingskamer van vandaag.

De Ondernemingskamer wijst de door Westfield Holdings gevraagde voorzieningen, inclusief de dwangsom van 200 miljoen Euro, af. RNA is vrij een eventueel openbaar bod te steunen. Het was niet en is niet RNAs bedoeling zoals de advocaat van RNA al voor de zitting aan Westfield Holdings had bevestigd om tijdens het onderzoek nieuwe strategische samenwerkingsverbanden aan te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen