Persbijeenkomst Aprisma Management Technologies

Tijd: 10.30 - 12.00 uur
Plaats: Lammers van Toorenburg PR, Kosterijland 5 in Bunnik

Geachte persrelatie,

Momenteel besluiten veel bedrijven om hun ICT-investeringen terug te schroeven of ontwikkelen plannen daartoe. Het is de vraag of dit verstandig is. Aprisma vraagt zich dan ook af waarom bedrijven deze keus maken.

Immers, uit een recent representatief onderzoek van International Data Corporation onder 17 bedrijven die de beheeroplossing SPECTRUM van Aprisma Management Technologies gebruiken, blijkt dat zij een gemiddeld rendement op hun investering wisten te behalen van 970%. De oplossing werd in minder dan 38 dagen terugverdiend en jaarlijks werd meer dan $10 miljoen bespaard door verbeterde efficiency in beheer en productiviteit, en een betere beschikbaarheid van het netwerk.

De SPECTRUM-suite wordt op dit moment door meer dan 2.800 bedrijven en service providers gebruikt om hun netwerken, systemen, applicaties en beveiligingsinfrastructuren te beheren. Meer dan de helft van deze bedrijven behoort tot de Fortune 100.

Enkele klanten van Aprisma in de Benelux zijn KLM, Interpolis, Philip Morris, General Motors/Opel, het Europese Parlement, Oracle, KNMI, KPN en Rijkswaterstaat.

Aprisma Technologies gaat verder met de ontwikkeling van SPECTRUM en ontvouwt half november haar Service Level Intelligence-strategie, die onder meer is gericht op verdere verhoging van de return-on-investment door de klant, onder andere door technologie op te nemen waarmee prioriteiten met betrekking tot het oplossen van netwerkfouten mogelijk zijn op basis van de invloed op zakelijke processen, en waarmee netwerkfouten voorkomen kunnen worden. Daartoe introduceert Aprisma onder andere drie nieuwe oplossingen.

Lammers van Toorenburg PR nodigt u graag uit voor een persbijeenkomst van Aprisma over huidige ontwikkelingen in de markt van netwerkbeheer en over haar visie daarop. Tijdens deze persbijeenkomst zullen Trent Waterhouse, Senior Director Strategic Marketing, Ian Baxter, EMEA Marketing Director, en Mark Schwenke, Director Simple Management Technologies de distributeur van Aprisma in de Benelux , de nieuwe producten alsmede de nieuwe Service Level Intelligence-strategie nader toelichten.

De bijeenkomst vindt plaats op vrijdag 16 november 2001 in het kantoor van Lammers van Toorenburg PR, Kosterijland 5 in Bunnik. Aanvang 10.30 uur. Na afloop (ca. 12.00 uur) kunt u gebruikmaken van een buffetlunch.

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar julia@lvtpr.nl. Telefonisch aanmelden kan ook bij Julia Vonno, 030 65 65 070. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving.

Graag tot ziens op 16 november!

Met vriendelijke groet,

Julia Vonno