Boskalis breidt vloot uit met nieuwe sleephopperzuiger

Datum nieuwsfeit: 16-11-2001
Bron: Royal Boskalis Westminster N.V.
Royal Boskalis Westminster N.V.

16 november 2001

De Coastway: een bijzondere aanwinst voor ondiepe wateren Boskalis breidt vloot uit met nieuwe sleephopperzuiger

Hardinxveld- Giessendam / Papendrecht Vandaag verricht mevrouw J.M. van Gelder-Wolff, echtgenote van de heer R. van Gelder, Voorzitter Raad van Bestuur van Koninklijke Boskalis Westminster nv, de doop en tewaterlating van de "Coastway", een nieuwe 4.900 m3 sleephopperzuiger voor Westminster Dredging Company uit Southhampton (UK).

De tewaterlating vindt plaats bij Merwede Shipyard in Hardinxveld-Giessendam.

Grote bestaande sleephopperzuigers als de "Queen of the Netherlands" en de "WD Fairway" worden ingezet voor omvangrijke projecten waarbij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen