DOCdata verkoopt retaildistributie activiteiten in Frankrijk

Datum nieuwsfeit: 16-11-2001
Bron: Docdata NV
Docdata NV

DOCdata N.V. verkoopt haar retaildistributie activiteiten in Frankrijk.

DOCdata N.V. heeft haar retaildistributie activiteiten te Morangis (Parijs) verkocht aan Wagram Music Distribution. Deze activiteiten bestonden hoofdzakelijk uit het distribueren van mediaproducten voor Wagram Music Distribution.

In 2000 realiseerde DOCdata Distributie Frankrijk een omzet van 2,6 miljoen.

DOCdata zal met de verkoop van de retaildistributie activiteiten een bescheiden boekwinst realiseren.

De verkoop van de retaildistributie activiteiten heeft geen invloed op DOCdata's streven een belangrijke speler te worden op het gebied van e-commerce fulfillment in Europa.

DOCdata N.V. is een vooraanstaande onafhankelijke dienstverlener voor de media uitgevers met vestigingen in Nederland, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. DOCdata is tevens een dienstverlener voor internet winkels, detailhandel ketens, direct marketing en internet dienstverleningsbedrijven. Verder ontwerpt, bouwt en levert DOCdata productiesystemen gebaseerd op optische- en lasertechnologie.

Waalwijk, Nederland, 16 november 2001 DOCdata N.V. (Euronext Amsterdam: DOCD) Verdere informatie:
DOCdata N.V.
M.F.P.M. Alting von Geusau