Elf nieuwe televisiezenders in Korendijk

UPC N.V.

Wijzigingen televisiepakket Korendijk

ELF NIEUWE TELEVISIEZENDERS IN KORENDIJK

Rotterdam, 6 november 2001 Tussen 19 november 2001 en 18 januari 2002 breidt UPC KabelTV & Telecom het aantal televisiezenders in de gemeente Korendijk met elf nieuwe zenders uit. Dit heeft als gevolg dat de televisiezenders opnieuw worden ingedeeld en op andere frequenties worden doorgegeven. De uitbreiding is mogelijk door de modernisering van het kabelnet.

De zenders InfoTV, ZDF, National Geographic Channel, TRT International, MTV, TV5, V8/FOX Kids, ARTE en Extra TV 1, 2 en 3 worden aan het huidige televisiepakket toegevoegd. Cartoon Network maakt na de uitbreiding geen deel meer uit van dit pakket. Wel is deze zender binnenkort via UPC Digital te ontvangen.

De uitbreiding van het televisiepakket en de bijkomende frequentiewijziging vindt gefaseerd plaats. Abonnees ontvangen een week voor de uitbreiding een brief met daarin de datum van wijziging en een nieuwe zenderindeling. Op deze datum dienen abonnees rekening te houden met een signaalonderbreking van een halve dag.

Door de modernisering van het kabelnet kunnen eventuele storingen sneller en gemakkelijker worden verholpen. Bovendien kunnen op korte termijn nieuwe diensten zoals chello internet en UPC Digital (digitale televisie) worden aangeboden. Hierover ontvangen abonnees te zijner tijd verdere informatie.

UPC KabelTV & Telecom
UPC KabelTV & Telecom is onderdeel van het beursgenoteerde United Pan-Europe Communications (AEX en NASDAQ). UPC is met zo'n 2,2 miljoen klanten de toonaangevende aanbieder op het gebied van geavanceerde media- en telecommunicatiediensten in Nederland. Op de consumentenmarkt voert UPC KabelTV & Telecom diensten op het gebied van internet (chello), digitale televisie (UPC Digital) en radio & tv. In Nederland beschikt UPC over hoogwaardige breedbandnetwerken in Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant. Voor meer informatie: www.upc.nl.

www.upc.nl persberichten elf nieuwe televisiezenders in korendijk
Laatste wijziging sinds: 09.11.2001