Mitsubishi Nederland vernieuwt website

Datum nieuwsfeit: 16-11-2001
AutoRai

16-11-2001 Mitsubishi Nederland vernieuwt website

Mitsubishi heeft de Nederlandstalige internetsite ingrijpend vernieuwd. De site is te vinden op www.mitsubishi-motors.nl en geeft veel informatie over Mitsubishi, de modellen en de Nederlandse dealerbedrijven.

De vernieuwde site van Mitsubishi Nederland geeft uiteraard actuele informatie over Mitsubishi's personenauto's en bedrijfswagens. Maar liefst vijftien verschillende Mitsubishi-modellen staan beknopt beschreven, waarbij aandacht is voor onder meer design, comfort, veiligheid, interieur en technische gegevens. Tevens kan de bezoeker de prijs van zijn favoriete Mitsubishi opzoeken.

Occasions
Wie op zoek is naar een gebruikte Mitsubishi, is op www.mitsubishi-motors.nl eveneens aan het juiste internetadres. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen