Nettoverlies Aino over eerste drie kwartalen 2001

Bron: Aino
Aino

Nettoverlies Aino over eerste drie kwartalen 2001

Houten, 16 november 2001. Aino N.V. (Aino) maakt bekend dat het nettoverlies over de eerste drie kwartalen is opgelopen tot EUR 2,5 miljoen (per 30 juni: nettoverlies EUR 0,98 miljoen). Als gevolg van de seizoenseffecten van de zomermaanden en de sterk krimpende IT markt is de omzet in het derde kwartaal scherp gedaald. Omdat de maand oktober onvoldoende verbetering van het resultaat heeft opgeleverd en omdat enkele projecten zijn uitgesteld verwacht Aino dat het verlies over het boekjaar verder zal toenemen, echter niet in de mate van het derde kwartaal. Aino werkt aan maatregelen om het bedrijfsresultaat op korte termijn te verbeteren. Voorts worden in samenwerking met McKinsey plannen uitgewerkt om adequaat op de gewijzigde marktomstandigheden in te kunnen spelen. Aino verwacht hierover binnenkort nadere mededelingen te doen.