DLV en LTO lanceren kennismanagementsite

Bron: DLV-Adviesgroep
DLV-Adviesgroep

DLV en LTO lanceren kennismanagementsite

We leven in een informatietijdperk. Van alle kanten wordt u als ondernemer bestookt met informatie. Voor veel ondernemers betekent dit echter eerder onrust dan orde. Gek genoeg lost die informatie uw problemen niet op maar lijkt het eerder nieuwe vragen op te werpen. Wat moet ik weten? Waar haal ik informatie vandaan? Welke informatie moet ik bewaren? En welke kan ik beter zo snel mogelijk weer weggooien? Kennismanagement pakt dit soort vragen gestructureerd aan.

Op de site agrarisch kennisplein.nl kunt u verschillende testen doen die u helpen bij het structureren van uw kennis. Door deze testen uit te voeren, weet u binnen een mum van tijd hoe ver u bent met kennismanagement op de kennisgebieden: productie, markt, mensen, geld en omgeving. Aan de hand van de uitkomsten van deze tests krijgt u een persoonlijk advies over hoe u uw kennismanagement kunt verbeteren. Het belang van kennis op de verschillende gebieden hangt vanzelfsprekend af van uw strategie, de sector waarin u opereert, de activiteiten en omvang van uw bedrijf.

Wilt u meer weten over kennismanagement? Of wilt u een persoonlijk advies? Neem dan contact op met een van onderstaande adviseurs van DLV Adviesgroep of LTO Advies. Zij kunnen een individuele kennisscan uitvoeren. Aan de hand van de resultaten stellen de adviseurs een persoonlijk kennisplan op.

* Adviseur DLV-Adviesgroep: Roland van den Bogaard; tel: 06-53714966
* Adviseur LTO-Advies: Sjoukje van der Eems; tel: 070-3382710