Postbank introduceert Postbank DoelBeleggen

Bron: Postbank
Postbank

POSTBANK INTRODUCEERT POSTBANK DOELBELEGGEN
Postbank DoelBeleggen: beschermd beleggen voor persoonlijke doelen

Postbank introduceert vrijdag 16 november 2001 Postbank DoelBeleggen. Postbank DoelBeleggen bestaat uit drie beleggingsfondsen die een combinatie bieden van de zekerheid van sparen en het rendement van beleggen. De drie beursgenoteerde beleggingsfondsen hebben elk, dagelijks, een eigen beleggingshorizon van vijf, tien of achttien jaar. De perioden van vijf, tien of achttien jaar zijn zo gekozen dat klanten voor het realiseren van hun financiële doelen, zoals bijvoorbeeld een sabbatical, een wereldreis of de studie van een kind, altijd een bij de situatie passend fonds kunnen vinden.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen