Politieberichten district Maasland

Politiebericht Oss 16-11-2001
Politiebericht district Maasland

DIEFSTAL AUTO

Op de Oostwal in Oss is donderdagavond een Opel Astra met het kenteken RV-BL-42 gestolen.

INBRAAK WONING

Vannacht is er ingebroken in een huis aan de Ploeg in Heesch. Uit de woning verdwenen autopapieren, paspoorten, een GSM, bankpasjes en een portemon-nee. Men kwam binnen via de achterdeur, die werd opengebroken. Ook een huis aan de Potbeker in Heesch is vannacht door inbrekers bezocht. Er zijn pasjes, waardepapieren en geld gestolen. De achterdeur was ook hier gefor-ceerd.

INBRAAK BEDRIJF

In een kantoorpand aan de Molenstraat in Oss is vannacht ingebroken. Men kwam binnen door het forceren van een achterdeur. Er zijn 7 computerkasten en een viertal scanners weggenomen.

DIEF AANGEHOUDEN

De politie heeft vanmiddag een 32-jarige Ossenaar aangehouden op verdenking van het stelen van een portemonnee van een 72-jarige Osse in het ziekenhuis aan de Zwijsenlaan in Oss. De man was ook in het ziekenhuis voor behandeling, bij controle bleek de portemonnee in een van zijn schoenen te zitten, terwijl de man op de operatiekamer werd behandeld. De man werd overgebracht naar het bureau.