Politieberichten district Den Bosch

Bron: Politie Brabant-Noord

Politiebericht Den Bosch 16-11-2001
Politiebericht district Den Bosch

WERKEN MET VERVALST DOCUMENT (s-Hertogenbosch)

Donderdagmiddag heeft de Vreemdelingendienst van de politie Den Bosch een 26-jarige Angolees aangehouden die arbeid verrichtte met vervalste documenten. De man werkte via een uitzendbureau bij een bedrijf aan de Balkweg in s-Hertogenbosch. De verdachte gaf toe zich een andere identiteit te hebben aangemeten om werk te kunnen krijgen. Hij is voor na-der onderzoek inverzekeringgesteld.

13-JARIGE SCHELDT AGENTEN UIT (s-Hertogenbosch)

Donderdagavond heeft een 13-jarig Bosschenaartje aan de Zilverwilg in s-Hertogenbosch agenten uitgescholden. De jongen maakte deel uit van een grotere groep jongeren die op de Zwartbroekweg een aantal tijdelijke verkeersborden omver gooiden. Bij het naderen van de politie ging de groep er op de fiets vandoor. Op de Zilverwilg brachten agenten een paar van de fietsende jongeren tot stilstand. Het Bosschenaartje schold de agenten uit voor Vuile kankerlijers. Hij is staandegehouden en proces-verbaal is opgemaakt.

NA DIEFSTAL SLEUTEL BEDRIJFSAUTO GESTOLEN (Vlijmen)

Donderdagmiddag zijn de sleutels van een bedrijfsauto uit de receptie van een bedrijfspand aan de Julianastraat in Vlijmen ontvreemd. De bijbehorende auto, een witte Ford Transit 80 VAN met kenteken 70-VD-VG is vervolgens ontvreemd.

VROUW GEWOND NA VAL VAN BARKRUK (s-Hertogenbosch)

Donderdagavond is een 33-jarige Bossche in een horecagelegenheid aan de Karrenstraat in s-Hertogenbosch van een barkruk gevallen en gewond geraakt. De vrouw zou haar even-wicht hebben verloren door overmatig alcoholgebruik. Zij is met een hoofdwond door de politie naar de eerste hulp van het GZG gebracht.

VROUW RIJDT DOOR NA AANRIJDING (s-Hertogenbosch)

Donderdagmiddag is een onbekende vrouw, na het veroorzaken van een aanrijding op het terrein van het Willem-Alexander ziekenhuis aan de Deutersestraat in s-Hertogenbosch, doorgereden zonder haar identiteit bekend te maken. De vrouw verleende op het terrein geen voorrang aan een 19-jarige inwoonster uit Simpelveld, waardoor een aanrijding ontstond. Ondanks dat het slachtoffer met toeteren kenbaar maakte dat de vrouw moest stoppen reed ze toch door. De auto van slachtoffer liep schade aan de bumper en de lak op. De politie onderzoekt de zaak.

HARDDRUGGEBRUIKERS BEKEURD (s-Hertogenbosch)

Vrijdagmorgen zijn op de Sint Josephstraat in s-Hertogenbosch een 32- en een 38-jarige inwoner uit die plaats bekeurd voor het gebruiken van harddrugs op de openbare weg.