Samenwerking BOVAG en NCBRM tweewielerbranche

Bron: Persberichten
Datum: 16-11-2001

Samenwerking BOVAG en NCBRM tweewielerbranche

De BOVAG-afdeling Tweewielerbedrijven (TWB) en de Nederlandse Christelijke Bond van Rijwiel-/motorhandelaren (NCBRM) hebben besloten vanaf 1 januari 2002 nauw te gaan samenwerken.

De samenwerkingsovereenkomst, die op zeer korte termijn door de voorzitters van beide organisaties zal worden getekend, heeft tot doel de samenwerking tussen de beide organisaties verder te structureren en te intensiveren. Hierdoor moet de belangenbehartiging efficiënter worden. De kostenreductie die dit oplevert biedt dan ruimte voor meer activiteiten ten behoeve van de gezamenlijke leden.

De overeenkomst wordt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen