Europese herdenking van verkeersslachtoffers in Delft

NVVM

Europese herdenking verkeersslachtoffers.

Europese herdenking van verkeersslachtoffers in Delft

De Vereniging Verkeersslachtoffers (VVS) organiseert voor de zesde maal de jaarlijkse herdenking van verkeersslachtoffers. De sobere plechtigheid vindt plaats op zondag 18 november van 13.30 tot 15.45 uur in de Aula van de Technische Universteit Delft. De herdenkingstoespraak wordt gehouden door de heer drs W. J. Deetman, burgemeester van Den Haag. De heer ir M. Houtman, lid van Gedeputeerde Staten Zuid-Holland en Voorzitter van Provinciaal Orgaan Verkeersveiligheid Zuid-Holland spreekt het welkomstwoord. Bloemstukken worden aangeboden o.a. door genoemde sprekers.

De herdenking biedt slachtoffers van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen