Linear-B BV speelt in op behoefte aan meertalige websites

Datum nieuwsfeit: 19-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Unieke samenwerking op het gebied van meertalige websites

NIEUWEGEIN, 19-11-2001 -- Webbouwer en databaseontwikkelaar Linear-B BV en vertaalbureau The Visual Language Company BV zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Beide ondernemingen signaleren vanuit hun business een groeiende vraag naar meertalige websites. Deze ontwikkeling is overeenkomstig de bevindingen van recente onderzoeken, waarbij een duidelijke groei wordt gesignaleerd naar meertalige websites.

Door middel van dit samenwerkingsverband willen beide ondernemingen hun positie en slagvaardigheid versterken ten aanzien van projecten waarbij meertalige websites van belang zijn. Daarnaast denken beide ondernemingen op deze wijze de service naar bestaande klanten te vergroten.

"Een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen