Real Software publiceert geconsolideerde kwartaalresultaten

Datum nieuwsfeit: 19-11-2001
Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Real Software publiceert voor het eerst geconsolideerde kwartaalresultaten en handhaaft eerder meegedeelde netto-winstvoorspellingen

- Real Software benoemt ex-i2 Senior Vice President Wim De Waele als CTO -
Kontich, 19 november 2001. Reeds eerder maakte de Raad van Bestuur zijn voornemen en engagement bekend om vrijwillig kwartaalcijfers te publiceren. Tot hiertoe kwamen er al indicatieve "health checks" die een paar belangrijke tendensen behandelden. Vandaag komt Real Software voor het eerst met een volledig geconsolideerde kwartaalrapportering.

Real Software heeft tijdens de eerste negen maanden van 2001 een gecumuleerde geconsolideerde omzet van 151,2 m Euro gerealiseerd; ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen