VSM eist aanpassing overgangsregeling homeopathie

Datum nieuwsfeit: 19-11-2001

VSM

VSM eist aanpassing overgangsregeling homeopathie

Alkmaar, 19 november 2001 . VSM heeft een rechtszaak aangespannen tegen Minister Borst. De fabrikant van homeopathische geneesmiddelen en tevens marktleider eist dat er een regeling wordt getroffen voor hun geneesmiddelen waarvan de registratieaanvraag op 31 december a.s. nog niet is beoordeeld. Deze middelen mogen volgens VSM niet van de markt worden gehaald, voordat het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) een definitieve beoordeling heeft gegeven. Het kort geding wordt samen gevoerd met branchevereniging NEHOMA en enkele andere individuele leden.

VSM staat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen