ProSnow(r) brillenglazen voor wintersporters

Datum nieuwsfeit: 19-11-2001

CARL ZEISS B.V.

Nieuwe visie op wintersporten: ProSnow(r) brillenglazen

19 november 2001 - Precies op tijd voor het nieuwe winterseizoen komt Zeiss met een glasproduct: ProSnow(r). Dit concept is speciaal ontwikkeld voor en door wintersporters. De gebruikte technieken zijn geschikt voor vrijwel elke oogcorrectie en Zeiss heeft bovendien het product standaard voorzien van alle denkbare extra's, zoals 100% Solar UV-bescherming, contrastverhoging door een 'Blueblocker', een kraswerende laag en een hoogwaardige ontspiegeling. Ideaal voor maximaal zicht op de piste. Want goed zien, betekent beter presteren. Om die reden is het ProSnow glas nu verkrijgbaar bij de kwaliteitsopticien.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen