Compaq lanceert desktops en notebooks met Windows XP

Datum nieuwsfeit: 19-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht

Compaq lanceert Presario desktop en notebook PC's met Windows XP

Gouda, 19 november 2001 - Compaq Computer lanceert een uitbreiding op haar Presario-reeks voor consumenten en thuiswerkers met desktop en notebook PC's die allemaal worden geleverd met het Microsoft Windows XP-besturingssysteem.

Het bedrijf brengt vijf nieuwe Presario notebooks en vier krachtige nieuwe desktop PC's uit, waarbij de focus ligt op stabiliteit, gebruiksgemak en laag energieverbruik. Klanten krijgen hiermee de mogelijkheid het beste uit Windows XP te halen. Er is veel werk besteed aan optimalisatie. De nieuwe Presario thuiscomputers bieden onder meer:

· Snelle en eenvoudige ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen