Persconferentie Doel 2020 over Nooddecreet Deurganckdok

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

UITNODIGING PERSCONFERENTIE

Maandag 19 november 2001 om 16u30 wordt in Den Driewieler, Dreefstraat 1, B9130 Doel, een persconferentie gehouden rond het geplande nooddecreet voor het Deurganckdok.

Dinsdag a.s. wordt in de verenigde commissies voor Leefmilieu, Natuurbehoud en Ruimtelijke Ordening en Openbare Werken een hoorzitting georganiseerd rond het geplande nooddecreet voor het Deurganckdok. Ook de bewoners- en actiegroep Doel 2020 werd hiervoor uitgenodigd in het Vlaams Parlement. Doel 2020 wil echter niet fungeren als glijmiddel voor een in essentie ondemocratische en onethische besluitvorming.

Doel 2020 zal op deze persconferentie het voorstel van decreet ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen