Mijlpaal voor Iveco fabriek in Ulm (D)

Datum nieuwsfeit: 19-11-2001
BedrijfsautoRAI

13-11-2001

Mijlpaal voor Iveco fabriek in Ulm (D)

Op 19 oktober 2001 werd tijdens een feestelijke bijeenkomst de 100.000ste in Ulm gebouwde Iveco-truck uit het zware EuroStar- en EuroTech-programma overgedragen aan MDL
(Metro-Distributionslogistiek), de met distributie en logistiek belaste tak van het Duitse winkelconcern Metro AG.

Het jubileumvoertuig was een EuroStar-trekker van het type LD 440 E 40 T/P, voorzien van een 294 kW (400 pk) sterke Cursor 10-motor in Euro 3-uitvoering. De vorig jaar geïntroduceerde Cursor 10-motoren beschikken net als hun zusters uit de Cursor 8- en Cursor 13-series over vooruitstrevende technische details. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen