Staalbankiers kiest voor Advent

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Staalbankiers kiest voor Advent

Amsterdam, 20 november 2001 - Advent Benelux, distributeur van Advent Software, maakt bekend dat Staalbankiers kiest voor Advent Office voor het optimaliseren van het trade order management en portfolio management. Achmea, het moederbedrijf van Staalbankiers, heeft hiervoor een overeenkomst gesloten met Advent Benelux.

Staalbankiers maakt deel uit van de financiële dienstverlener Achmea, de grootste Nederlandse verzekeringsgroep op coöperatieve basis. Staalbankiers bezit dertien kantoren in Nederland en biedt particulieren en directeuren-grootaandeelhouders diensten op het vlak van Private Planning, Business Banking, Vermogensbeheer, Beleggingsadvies en overige reguliere bankzaken.

"De eerste ervaringen met Advent ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen