Nominatie Eindhoven voor beste overheidsinitiatief internet

Datum nieuwsfeit: 20-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Gemeente Eindhoven met ZyLAB-toepassing door ISOC genomineerd voor "beste overheidsinitiatief op het internet"

Amsterdam, 20 november 2001 - Het door ZyLAB Technologies BV ontwikkelde bestuursinformatiesysteem van de gemeente Eindhoven, is door de Internet Society Nederland (ISOC) genomineerd voor de ISOC Award in de categorie: "beste overheidsinitiatief op het internet". De gemeente scant haar bestuurlijke informatie, waarna de software van ZyLAB ervoor zorgt dat de informatie on-line staat voor de burgers. Zij kunnen op hun beurt op ieder woord of combinatie van woorden in de documenten gaan zoeken.

ISOC Awards
Ieder jaar reikt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen