Informatielijn Seksualiteit ondergebracht bij Korrelatie

Datum nieuwsfeit: 20-11-2001

STICHTING KORRELATIE

Informatielijn Seksualiteit deels ondergebracht bij Korrelatie

Vanaf heden verwijst de Informatielijn Seksualiteit van de Rutgers Stichting voor persoonlijke beantwoording van vragen naar Korrelatie. Mensen met persoonlijke vragen over bijvoorbeeld anticonceptie, zwangerschap en seksuele problemen worden doorverwezen naar telefoonnummer 0900-1450 van Korrelatie. Na een jaar proefdraaien is deze overdracht nu officieel van kracht. Hiermee heeft de Rutgers Stichting ervoor gezorgd dat de opvang van seksualiteitsvragen is gewaarborgd. Dit is onderdeel van een plan om taken van de Rutgers Stichting te handhaven door deze onder te brengen bij andere organisaties.

Vooral jongeren hebben nog ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen