Legato Systems en EMC leveren calamiteiten recovery

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Legato Systems en EMC leveren oplossing voor calamiteiten recovery

Hoofddorp, november 2001 - - EMC Corporation heeft Legato's clusteroplossing Legato Automated Availability Manager (LAAM) gekwalificeerd met EMC Symmetrix Remote Data Facility (SRDF) software voor toegang tot Wide Area Network (WAN). De SRDF software is ingezet op IBM servers waarop het AIX operating systeem draait. Voor organisaties die AIX gebruiken, is het mogelijk om de activiteiten voor bedrijfscontinuïteit te automatiseren. Hierdoor kunnen ze hun bedrijfskritische informatie en continue activiteiten veiligstellen, zelfs als een calamiteit plaatsvindt.

De oplossing levert EMC SRDF om gegevens en applicaties ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen