Activiteiten-agenda PvdA politici

Datum nieuwsfeit: 20-11-2001
Partij van de Arbeid

Bijeenkomsten met PvdA-politici wandelgang op PvdA-congres Ad Melkert, fractievoorzitter van de PvdA en kandidaat lijsttrekker. Jeltje van Nieuwenhoven, PvdA kamerlid en Voorzitter van de Tweede kamer. Ruud Koole, Voorzitter van de PvdA.

20 Nov 14:30 - Forumdiscussie met Ieke van den Burg

Europarlementariër Ieke van den Burg neemt deel aan forum/panel over People management in EU Mergers and restructuring in Brussel lees meer >>

20 Nov 15:00 - Vrouwennetwerk FNV

De staatssecretaris van Landbouw, Natuubeheer en Visserij Geke Faber bij de bijeenkomst Vrouwennetwerk FNV in het Drents Museum te Assen, georganiseerd door het ministerie van LNV Nadere informatie: afdeling voorlichting LNV lees meer >>

20 Nov 15:30 - Mini Conferentie 'Tussen droom en daad'

Tweede-Kamerlid Annet van der Hoek neemt deel aan de forumdiscussie 'opvang van straat zorgwekkende zorgmijders' tijdens de mini-conferentie van de Stichting Limor 'Tussen droom en daad' en opening sociaal pensioen De Wissel. Dit vindt plaats in de Theresia van Avila Kerk, Westeinde te Den Haag. lees meer >>

20 Nov 15:45 - Debat met Rob Oudkerk

Tweede-Kamerlid Rob Oudkerk in een politiek debat over gezondheidszorg en sport georganiseerd door ONVZ zorgverzekeraars, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, NOC/NSF en de Universiteit van Utrecht. Het debat vindt plaats in het UMCU te Utrecht. lees meer >>

20 Nov 20:00 - Jet Bussemaker over de democratie

Jet Bussemaker neemt deel aan een debat over het functioneren van de democratie, georganiseerd door en gehouden in het Debatcentrum Tumult te Utrecht. lees meer >>

20 Nov 20:00 - Politiek caf?

Peter van Heemst is forumlid tijdens een politiek café in Theater BIS in Den Bosch over 'leefbaarheid, veiligheid, verloedering enz.' Dit wordt georganiseerd door de PvdA-Den Bosch lees meer >>

21 Nov 10:00 - Conferentie 'Help, ik sport!'

De staatssecretaris van Sport Margo Vliegenthart neemt deel aan de conferentie 'Help, ik sport!' in Utrecht. Nadere informatie: afdeling voorlichting VWS lees meer >>

21 Nov 10:00 - Jos? Smits geeft gastlessen