Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Belgacom komt klanten tegemoet bij gemiste oproep

Datum nieuwsfeit: 20-11-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Belgacom
Zoek soortgelijke berichten
Belgacom

20 november 2001

Waarvandaan kwam de laatste gemiste oproep? Bel de 1919 Gratis voor Belgacomklanten met klassieke lijn

Wie een telefoonoproep niet tijdig kon aannemen hoeft zich voortaan niet langer af te vragen wie hen probeerde te bereiken. Door eenvoudigweg én gratis het nummer 1919 te vormen, krijgt men het nummer te horen van de laatste gemiste oproep (met datum en uur), voor zover dit nummer beschikbaar is. Vervolgens kan men ermee worden verbonden. Deze dienst is gratis voor Belgacomklanten met een klassieke telefoonlijn (PSTN).
Vanaf 6 december kunnen de Belgacomklanten ook gratis gebruik maken van de dienst Gesprek met Drie.

Wie de telefoon te laat hoort rinkelen (of gewoon een oproep gemist heeft), kan voortaan op een eenvoudige manier toch contact krijgen: gewoon het nummer 1919 vormen, en men krijgt het nummer te horen van de laatste gemiste oproep, voor zover dit geen geheim nummer is, of een nummer dat verborgen werd door de beller. Datum en uur van die laatste gemiste oproep worden steeds meegedeeld. Vervolgens kan men beslissen om meteen te worden doorverbonden met dat nummer. Gebruik maken van deze dienst is gratis, de oproep zelf uiteraard niet: die wordt aangerekend tegen het normale tarief.

Elke Belgacomklant met een klassieke telefoonlijn (PSTN) kan van deze dienst gebruik maken. Klanten met een Duoline moeten nog even wachten (tot februari 2002). Deze dienst is niet beschikbaar voor klanten met een ISDN-of TWIN-lijn, maar die beschikken al wel over de dienst `weergave oproeper' (waarmee men het nummer van de oproeper ziet op het schermpje van zijn toestel).

Vanaf 6 december is ook de dienst `Gesprek met Drie' gratis voor Belgacomklanten met een klassieke telefoonlijn (PSTN) of een Duoline. Klanten met een ISDN- of TWIN-lijn beschikken reeds over deze mogelijkheid.
Met deze dienst plaatst men een eerste persoon, waarmee men in gesprek is, met de "R"-toets in wachtstand. Vervolgens belt men een tweede nummer op, en brengt dan met de "R"-toets gevolgd door cijfertoets "3" een `Gesprek met Drie' tot stand. Interessant voor bijvoorbeeld het maken van afspraken. Elk begonnen gesprek wordt aangerekend tegen het gangbare tarief.

Voor meer informatie kan de klant terecht op
het gratis nummer 0800 22 800 en in elk verkooppunt van Belgacom.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie