Netwerkbijeenkomst in Amsterdam over vrouwen in bedrijf

Datum nieuwsfeit: 21-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Opportunity in Bedrijf: "Balans-eren aan de top"

AMSTERDAM, 19-11-2001 -- Opportunity in Bedrijf viert op 21 november 2001 haar eerste lustrum op de Opportunity-dag. Deze jaarlijkse netwerkbijeenkomst vindt plaats in het Rosarium te Amsterdam van 14.30 uur tot ongeveer 19.00 uur. De bijeenkomst is bedoeld voor de deelnemers aan het netwerk van Opportunity in Bedrijf. Het thema 'Balans-eren aan de top' belichten de sprekers, Koos van Leeuwen, arbeidsmarktconsulent, Agneta Fischer, professor dr. Gender, Cultuur en Management aan de UvA en de forumleden, waaronder Cees van der Hoeven (President Koninklijke Ahold NV) vanuit verschillende invalshoeken.

'Masculiene eigenschappen zijn onontbeerlijk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen