Nokia Mobile Internet Conference

Ingezonden persbericht

Nokia Mobile Internet Conference

Beste redactie,

Misschien bent u van plan volgende week de Nokia Mobile Internet Conference in Barcelona te bezoeken? Dan is het misschien interessant te weten dat ook Borland op dit evenement aanwezig zal zijn.

Ted Shelton is Senior Vice President en Chief Strategy Officer bij Borland. Hij is verantwoordelijk voor de relaties met zakelijke partners en voor het Borland Venture Fund. Het geld uit dit fonds is bestemd voor bedrijven die zich bezig houden met draadloze technologie, architectuur voor Internettoegang, applicatieontwikkeling en open source technologieën. Shelton heeft ook de samenwerking met Nokia geïnitieerd. Hij kan u desgewenst meer vertellen over de lange termijn strategie van Borland en natuurlijk in het bijzonder over de wireless strategie van het bedrijf.

Mocht u interesse hebben in een gesprek met Ted Shelton, op het evenement in Barcelona of telefonisch, dan regel ik dat graag voor u.

Met vriendelijke groet,

Viviane