Bijdrage PvdA aan debat zelfstandige reintegratiediensten

Datum nieuwsfeit: 21-11-2001
Bron: Partij van de Arbeid
Partij van de Arbeid

Den Haag, 21 november 2001

BIJDRAGE VAN SASKIA NOORMAN-DEN UYL (PvdA) AAN HET PLENAIR DEBAT OVER DE VERZELFSTANDIGING REÏNTEGRATIE-DIENSTEN ARBEIDSVOORZIENINGSORGANISATIE (27 549)

Met dit wetsvoorstel wordt een deel van de ontvlechting van Arbeidsvoorziening een feit. De reïntegratie van moeilijk plaatsbare werkzoekenden en arbeidsgehandicapten gaat definitief naar een privaatrechtelijk bedrijf dat in concurrentie met derden opdrachten moet verwerven. Deze maatregel is een uitwerking van het Regeerakkoord 1998 en de wetsvoorstellen over de toekomstige Structuur Uitvoering Werk en Inkomen (SUWI).

De afhandeling van dit wetsvoorstel is door de kamer opgehouden omdat het nader ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen