Vergelijking Duitse en Nederlandse hoveniersbedrijven

Datum nieuwsfeit: 21-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
FNV

Werkwijze Duitse en Nederlandse hoveniersbedrijven vergeleken fnv voorlichting - publieksinfo@fnv.nl

Het verschil in werkwijze tussen Nederlandse en Duitse hoveniersbedrijven heeft te maken met een andere aanpak van de bedrijfsorganisatie en de plek van de werknemers daarin. Dat blijkt uit een onderzoek in de Euregio Rijn-Waal (Gelderland -Noordrijn-Westfalen) dat vrijdag 23 november wordt gepresenteerd in het Duitse Kleef. Op 23 november 2001 worden in Kleef tijdens een conferentie de resultaten gepresenteerd worden van een onderzoek naar de concurrentieverhoudingen tussen Nederlandse en Duitse hoveniersbedrijven in de grensregio.

Het onderzoek heeft betrekking op de periode 1990 tot 2001 en is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen