Blue Martini Software lanceert analyse-functionaliteiten

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT
Blue Martini Software lanceert nieuwe generatie geïntegreerde analyse-functionaliteiten
Gebruikersvriendelijke analyse-portal geeft bedrijven een totaalbeeld van hun meest winstgevende klanten en partners

Amsterdam, 21 november 2001 - Blue Martini Software, Inc. (Nasdaq: BLUE) lanceert de nieuwe generatie Blue Martini Integrated Analytics. Bedrijven beschikken hiermee over een totaalbeeld van hun meest winstgevende klanten en partners. Blue Martini Integrated Analytics bestaat uit een Analysis Portal, Discovery Tools, ingebouwde Online Analytical Processing (OLAP) en een automatisch gegenereerd datawarehouse, en vormt zo het fundament van alle Blue Martini external Customer Relationship Management-oplossingen (eCRM).

Het Analysis Portal, een ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen