Update realiseert naadloos geïntegreerde oplossing Bouwfonds

Datum nieuwsfeit: 28-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Update realiseert naadloos geïntegreerde oplossing met CRM, Business Intelligence en ERP-systemen

AMSTERDAM, 28-12-2001 -- update.com software, de toonaangevende Europese leverancier van CRM oplossingen, heeft bij Bouwfonds Vastgoedontwikkeling BV, een werkmaatschappij van ABN AMRO Bouwfonds Nederlandse Gemeenten NV, een oplossing gerealiseerd waarbij, CRM, Business Intelligence, financiën en document management naadloos zijn geïntegreerd en voor de gebruiker via één interface zijn te benaderen.

De gebruikers bij Bouwfonds Vastgoedontwikkeling (BVO) kunnen nu met behulp van de geïntegreerde user interface klant- en projectdata, financiële gegevens, analyses, (gescande) documenten, etc. raadplegen.

Het project werd gerealiseerd in samenwerking met Sagax Software ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen