Nieuwe directeur/secretaris productschap Vis

Productschap Vis

Datum:22 november 2001

De heer drs. G.J. van Balsfoort directeur/secretaris productschap Vis

Rijswijk, De heer drs. G.J. van Balsfoort zal per 1 januari 2002 in dienst treden van het Productschap Vis als directeur en tevens secretaris van het bestuur. De heer Van Balsfoort volgt hiermee de heer drs. H.G. van der Bend op, die sedert oktober 2001 is teruggetreden.

De heer Van Balsfoort (1952) is thans werkzaam bij het Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij (LNV) als plaatsvervangend directeur van de directie Visserij. Daaraan voorafgaand vervulde hij verscheidene functies bij het Ministerie van LNV, onder meer bij de directie Verwerking en Afzet Agrarische Producten en de Directie Internationale Zaken.

Gerard van Balsfoort studeerde sociale geografie aan de Universiteiten van Nijmegen en Granada (Spanje) en bedrijfskunde aan de Interfaculteit Bedrijfskunde te Delft.