Politieberichten district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 22-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 22-11-2001 Politieberichten district Kerkrade (RKey; 11.45 u) Donderdag, 22 november 2001

District Kerkrade

Kerkrade/Wijlre; snelheidscontrole
De politie heeft afgelopen woensdagmorgen radarsnelheidscontroles gehouden op de Stationsstraat in Kerkrade en op de Valkenburgerweg in Wijlre. In Kerkrade werden totaal 118 voertuigbestuurders gecontroleerd en in Wijlre 136 voertuigbestuurders. Daarvan hebben in Kerkrade totaal 14 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid overtreden en in Wijlre totaal 19 voertuigbestuurders. Een aantal van deze snelheidsovertreders werd terplaatse bekeurd en de overigen krijgen de bekeuring thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 81 km p/u.

Kerkrade; rijbewijs ingevorderd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen