Politieberichten district Sittard

Datum nieuwsfeit: 22-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 22-11-2001 Politieberichten district Sittard (HP 13.55 uur) Donderdag 22 november 2001

Sittard, bedrijfsinbraak:
Op donderdagmorgen 22 november 2001 heeft in en bedrijf in bouwmaterialen gevestigd aan de Dr. Nolenslaan te Sittard een inbraak plaatsgevonden.
De inbraak werd omstreeks 01.00 uur bij de politie gemeld door een beveiligingsbedrijf die een automatische melding van een inbraak hadden ontvangen. Een medewerker van het bedrijf stelde inderdaad vast dat er een inbraak had plaatsgevonden. Met een stuk beton werd een ruit van het bedrijf ingegooid waardoor de toegang werd verkregen. Op het eerste oog worden uit ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen