KLM en Touroperators starten samen actie USA en Canada

KLM

Gecorrigeerde versie

KLM productnieuws
(alleen voor de Nederlandse markt)

Tijdelijk tot 50% korting om reislust te stimuleren KLM EN TOUROPERATORS IN NEDERLAND STARTEN GEZAMENLIJKE ACTIE USA EN CANADA

AMSTELVEEN, 22 november 2001. Vanaf zaterdag 24 november aanstaande bieden KLM en touroperators TUI (Holland International, Arke en Zeetours), Hotelplan, Special Traffic, OAD, Dutch Leisure Group (Travel Trend), Panta Reizen en Jan Doets America Tours zon- en wintersportvakanties aan tegen zeer gereduceerde tarieven en flexibele voorwaarden.

Het gaat hier om pakketreizen (vlucht en accommodaties, autohuur, etc.) naar 21 populaire bestemmingen in USA en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen