Eerste Nederlandse mystery shopping organisatie lid van MSPA

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Eerste Nederlandse mystery shopping organisatie lid van MSPA

DEN HAAG, 22-11-2001 -- De Mystery Shopping Providers Association (MSPA) heeft leden over de hele wereld, en tegenwoordig ook in Nederland. Op 12 november jongstleden werd het Haagsche AQ (Advance in Quality) Services als eerste bedrijf van vaderlandse bodem officieel toegelaten tot deze belangenorganisatie voor 'mystery shopping'. Het fenomeen waarbij serviceorganisaties anoniem geanalyseerd worden. ,,Dit is een enorme opsteker'', zegt een opgetogen Jan-Willem Smulders, samen met Thomas Kascha oprichter en directeur van het jonge AQ Services, dat zich heeft toegelegd op de gastvrijheidssector.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen