Tiscali lanceert digitale muziekabonnementen

Datum nieuwsfeit: 23-11-2001
Bron: Tiscali
Tiscali

Tiscali lanceert pan-Europese digitale muziekabonnementen en strategische samenwerking met OD2

Tiscali is de eerste Europese aanbieder van interactieve digitale muziekabonnementen. Deze service start half december 2001.

Londen, 23 november 2001 - Tiscali, het toonaangevende onafhankelijke pan-Europese internet communicatiebedrijf, kondigt vandaag aan te gaan samenwerken OD2, toonaangevend en onafhankelijk digitale muziekdistributeur. De twee bedrijven starten een interactieve service waarmee online muziek wordt verkocht, de "Tiscali Music Shop".

De service is gebaseerd op een door OD2 ontwikkeld platform en geeft Tiscali-gebruikers toegang tot een enorme collectie muziek en video's. De service zal veilige internetdistributie verzorgen van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen