Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Informatie wachtlijstbemiddeling moet veel duidelijker

Datum nieuwsfeit: 23-11-2001
Bron: Consumentenbond
Zoek soortgelijke berichten
Consumentenbond

Informatie wachtlijstbemiddeling moet veel duidelijker 23 november 2001

De Consumentenbond roept zorgverzekeraars nogmaals op actief te bemiddelen voor patiënten die op een wachtlijst staan. Uit onderzoek van de Bond blijkt dat consumenten nauwelijks op de hoogte zijn van de mogelijkheden die verzekeraars bieden op dit gebied.

Veel zorgverzekeraars geven zelf aan dat ze actief zijn op het gebied van wachtlijstbemiddeling, maar blijkbaar moeten ze hun klanten veel beter en gerichter informeren hierover. De Consumentenbond gaat nu alle zorgverzekeraars schriftelijk oproepen concrete afspraken te maken met zorgaanbieders om ervoor te zorgen dat zij patiënten die op de wachtlijst ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie