ProLogis benoemt Wittendorp tot First Vice President

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

ProLogis benoemt Peter R. S. Wittendorp tot First Vice President

Amsterdam, Nederland, 23 november 2001 - ProLogis, een toonaangevende wereldwijde ontwikkelaar, financier en verhuurder van hoogwaardige distributiefaciliteiten, heeft vandaag bekendgemaakt dat Peter R.S. Wittendorp is aangesteld als First Vice President van ProLogis. Hij zal werkzaam zijn bij de Global Capital and Fund Management Group. Wittendorp is niet alleen verantwoordelijk voor het uitbouwen van relaties met Europese investeerders voor de wereldwijde activiteiten van ProLogis, maar zal ook meewerken aan het opzetten en beheren van vastgoedfondsen voor het bedrijf, zoals het ProLogis European Properties Fund.

Met een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen