Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 23-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 23-11-2001 Politieberichten district Heerlen (HP 13.35 uur) Vrijdag 23 november 2001

Nuth, zwaar gewond bij verkeersongeval:
Een 19 jarige automobilist woonachtig te Nuth is vrijdagmorgen 23 november 2001 op de Daelderweg te Nuth ernstig gewond geraakt bij een aanrijding met een boom.
Door onbekende oorzaak raakte de automobilist omstreeks 00.30 uur op de Daelderweg in Nuth met zijn auto van de rijbaan waarbij hij tegen een boom botste. De auto werd aan de bestuurderskant zwaar beschadigd. De bestuurder die alleen in zijn auto zat bleef bekneld in zijn auto zitten. Andere automobilisten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen