Politieberichten Friesland

Datum nieuwsfeit: 23-11-2001
Bron: Politie Friesland

Politiebericht Friesland: Friesland 23-11-2001
Politieberichten 23/11 (07.00 uur t/m 13.00 uur)

Ee: inbraak auto`s
Afgelopen nacht werd ingebroken in drie personenauto`s, die geparkeerd stonden op de Fivershof (2) en de Skeperij. De portiersloten werden geforceerd en een zijruitje werd vernield. Uit de auto`s werd geluidsapparatuur weggenomen. De eigenaars hebben aangifte gedaan.

Harlingen: inbraak bedrijf
Vrijdag tussen 02.00 en 07.00 uur werd ingebroken bij een bedrijf aan de Schritsen. De garagedeur werd geforceerd. Binnen bleek men getracht te hebben een kluis open te breken. Dit was niet gelukt.. Het gehele kantoor werd doorzocht Voor zover nu is na te gaan, werd er niets weggenomen. De eigenaar, een 52-jarige inwoner van Harlingen, heeft aangifte gedaan.

Noardburgum: inbraak schaftkeet
Afgelopen nacht werd ingebroken in een schaftkeet, die geparkeerd stond op de Zomerweg nabij Toutenburg. De toegangsdeur werd opengebroken. Uit de schaftkeet werden weggenomen een grijze kruiwagen, twee jerrycans met elk 25 liter dieselolie, 1 trottoirbandtang en 5 batsen. De eigenaar, een 50-jarige inwoner van Drachten, heeft aangifte gedaan.

Bureau Communicatie: 058 - 880 8272